“Deprem Hazırlıkları Pandemi Gölgesinde Kalmasın” ve Diğer Sigorta Haberleri Anadolu Sigorta




 

Covid – 19 pandemisi döneminde iş dünyası ve sosyal hayatta değişen önceliklere, yaşanan dönüşüme işaret eden Anadolu Sigorta Genel Müdürü Mehmet Şencan, pandemi gündemi gölgesinde, beklenen Marmara depremi gerçeğinin unutulmaması konusunda uyarıda bulundu. Şencan hem sigorta şirketleri hem de bireysel bazda alınması gereken önlemleri anlattı.

Etkisi devam eden Covid – 19 pandemisi ile birlikte tüm iş dünyası ve sosyal hayattaki dönüşüme, değişen önceliklere dikkat çeken Anadolu Sigorta Genel Müdürü Mehmet Şencan pandemi gündemi nedeniyle beklenen Marmara depremi gerçeğinin ikinci plana atılmaması gerektiği yönünde uyarıda bulundu. Şencan, “Depremin etkilemesi beklenen bölgede ulusal sanayi üretiminin yaklaşık %50’si gerçekleştiriliyor. 1999 depreminden kaynaklanan fiziksel hasarın GSMH’nın yaklaşık %10’u civarında olduğuna ilişkin bir tahmin var; bugün aynı oranda bir zarar 80-90 milyar dolar gibi rakamlara denk gelir. Türkiye’de halen ekonominin en önemli unsurları olan KOBİ’in yarısının sigorta teminatı olmadığına dair ciddi tahminler söz konusu. Öte yandan deprem gibi katastrofik hasarlarda sadece fiziksel hasar değil, üretim kesintisi ve iş durması nedeniyle pazar kaybı, kar kaybı, işsizlik gibi çok daha büyük ekonomik maliyetler söz konusu olabiliyor” dedi.

Şencan alınması gereken önlemleri ise şöyle sıraladı: “Başta sigorta şirketleri olmak üzere tüm sektör paydaşlarının ülke ekonomisini bir an önce normale döndürebilmek adına depreme özel iş sürekliliği planları yapması gerektiğini vurgulamalıyız. Özellikle finansal piyasaların deprem sonrasında kısa sürede normale dönme sürecinin tasarlanması ve tatbikatının yapılması gerekiyor. İhtiyari deprem sigortasının KOBİ’ler için yaygınlaştırılması şart gözüküyor. Bireysel olarak da sektör çalışanlarının her birinin kendi aileleri için “afet ve acil durum toplanma” planlarını yapmalarının gerekli olduğunu düşünüyorum. Çünkü deprem günü geldiğinde sigortacıların önce ailelerini hızla emniyet altına almaları sonra da işlerinin başlarına geçmeleri kritik önemde olacak.”

Deprem riskleri Anadolu Sigorta güvencesinde

Depreme bireysel hazırlık sürecinde Zorunlu Deprem Sigortası’nın önemine bir kez daha dikkat çeken Şencan, “Zorunlu Deprem Sigortası mesken güvencesi sunarken, Türkiye için de bir teminat havuzu niteliğinde. Özellikle deprem sonrasında büyüklüğü önem kazanan bu finansal havuz, gerçekleşen depremlerdeki ihtiyaç sahiplerinin garantisi olma niteliği taşıyor” dedi. Daha kapsamlı teminat isteyenler için ise Anadolu Konut Paket Sigortası alternatifine işaret eden Şencan, şöyle devam etti: “Anadolu Konut Paket Sigortası konutun değerinin, Zorunlu Deprem Sigortası limitini aşan kısmı ile ev içindeki eşya için deprem teminatı altına alıyor. Öte yandan bu ürünler ile birçok asistans hizmete de tek poliçe içerisinde sahip olmak mümkün. Üstelik, ev ve içindeki eşyanın yanı sıra, evin içinde yaşayanlar ile sorumluluklar da teminat altına alınabiliyor.”

 

Türkiye dahil 45 ülkede düzenlenen “Yılın Seçilmiş Ürünü” programı kapsamında tüketicilerin oylarıyla seçilen “Yılın Ürünleri” açıklandı. Yılın sigorta ürünü ‘Anadolu Sigorta Uçuşum Güvende’ oldu.

Bu yıl Türkiye’de 5’incisi gerçekleştirilen “Yılın Seçilmiş Ürünü” programının kazananları ilk kez online düzenlenen bir ödül töreniyle sahiplerini buldu. Araştırma şirketi Nielsen’in 4099 tüketiciyle yüz yüze görüşerek yaptığı anketler sonucunda kazanan ürünlerin belirlendiği program kapsamında; gıda, içecek, atıştırmalık, enerji, lastik, sigorta, kişisel bakım ve tüketici sağlığı sektörlerinden yenilikçi 15 ürün Türk tüketicileri tarafından ödüle layık görüldü. ‘Anadolu Sigorta Uçuşum Güvende’ ürünü, sigorta kategorisinde tüketiciler tarafından ödüle layık görülen ürün oldu.

Dijital ödül törenine bağlanarak, aldıkları ödülden duydukları memnuniyeti dile getiren Anadolu Sigorta Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Müdürü Deren Koçdemir, “Geçtiğimiz yıl sunduğumuz ürünle bu alanda bir ilke imza attık. Ürün kısa sürede büyük ilgi gördü. Tüketiciler tarafından böyle özel bir ödüle layık görülmek bizi çok mutlu etti. Ödül aldığımız haberi tam da koronavirüs salgını nedeniyle evden çalışmaya başladığımız zamana denk geldi. Bu vesileyle herkese bir kez daha ‘Evde Kal’ çağrısı yapmak istiyorum. Evde kalın ki, seyahat edebileceğimiz günler çabucak gelsin” dedi.

Uçuşum Güvende Sigortası ile tarifeli yurtiçi uçuşlarda veya kalkış ya da varış noktası Türkiye olan tarifeli yurtdışı uçuşlarda sebebi ne olursa olsun 120 dakikayı aşan uçuş gecikmesi ya da uçuş günü ve bir gün öncesinde iptal olması durumunda, başka hiçbir şarta bağlı olmadan anında 500 TL tazminat ödeniyor. Bu ürünle, uçuşun poliçede yazılı süreler içinde her ne sebeple olursa olsun gecikmesini veya iptal olmasını takiben tazminat ödemesi, sigortalıdan hiçbir belge talep etmeden, herhangi bir zarara/kayba uğrayıp uğramadığına bakmadan ve başka herhangi bir koşula bağlı olmadan anında otomatik olarak sigortalının hesabına aktarılıyor.

 

Anadolu Sigorta’nın hasar uygulamaları, sigortalılara, evlerinden ayrılmadan hasar hizmetlerine ulaşım imkânı sağlıyor. Yeni uygulamaların da eklenmesi ile hasarın şirkete bildirilmesinden sonuçlandırılmasına kadar tüm süreç “Evde Kal” çağrısı gözetilerek yürütülüyor.

Sigortalılarının, hizmetlere zahmetsiz ve hızlıca erişebilmesini sağlamak adına bir süredir hasar sonrası süreçlerini dijitalleştirmiş olan Anadolu Sigorta, koronavirüs salgını sonrasında yapılan Evde Kal çağrısını yaygınlaştırmak adına dönemin ihtiyaçlarına hitap eden yeni hasar hizmetlerini uygulamaya geçirdi.

Anadolu Sigorta müşterileri bu kapsamda aşağıda sıralanan hizmetlere ulaşabiliyor

Sigortam Cepte Mobil Uygulaması Üzerinden Hasar İhbarı ve Süreç Takibi

Anadolu Sigorta müşterileri araçlarında meydana gelen hasarlarda, “Sigortam Cepte” uygulaması üzerinden hasar ihbarında bulunup, çekici talep etme ve servis seçme imkânlarına ulaşabiliyor, ardından hasar taleplerine yönelik işlemlerin aşamaları hakkında bilgi edinebiliyor

Kasko Hasarlarında Aracın Evden Alınıp Eve İadesi Hizmeti

Anadolu Sigorta kasko sigorta poliçesi sahiplerinin, poliçe teminatı kapsamındaki herhangi bir hasar nedeniyle onarım veya mini onarım görecek olan binek ve hafif ticari araçları sigortalının evinden teslim alınıp onarım sonrasında eve teslim ediliyor.

Kasko Hasarlarında Kapıya Teslim İkame Araç Hizmeti

Kasko hasarlarındaki ikame araç müşterinin evine teslim edilerek, ihtiyaç sonrasında yine müşterinin evinden teslim alınabiliyor.

Mobil Ekipler ile İstenilen Yerde Cam değişimi ve Onarımı Hizmeti

Anadolu Sigorta’dan kasko sigorta poliçesi bulunan araçların cam tamiri ve cam değişimi işlemleri sigortalının evinde veya aracının bulunduğu yerde gerçekleştirilebiliyor.

Görüntülü Ekspertiz ile Hızlı ve Uzaktan Ekspertiz

Konut ve işyeri hasarlarında, ekperler, Anadolu Sigorta’nın hasar portalı üzerinden sigortalıların evlerine gitmeden online ortamda hasar tespiti yapabiliyor. Oto hasarlarında da hayata geçirilen uygulama sosyal mesafenin korunmasını ve ekspertiz sürecinin hızlanmasını sağlıyor.

Bedeni Hasarlarda E-posta ile Evrak Temini ve Saha Ekibi Desteği

Tüm bedeni tazminat taleplerinde talep sahibi ile doğrudan İletişim sağlanıp evrak temini e-posta veya web sitemiz üzerinden gerçekleştirilebiliyor. Ayrıca çeşitli nedenlerle sokağa çıkamayan yurttaşlarımızın iletmesi gereken zorunlu evrakta esneklik sağlanarak saha ekibimiz tarafından hızlı ödeme desteği veriliyor.

7/24 Sağlık Danışmanlığı

Sigortalılar, Anadolu Sigorta’nın web sitesi üzerinden, psikiyatri, pediatri ve dahiliye uzmanlarının da dahil olduğu bir doktor kadrosundan 7/24 canlı ve görüntülü danışmanlık hizmeti alabiliyor.

Sağlığım Cepte Mobil Uygulaması Üzerinden Hasar İhbarı ve Süreç Takibi

Sağlık sigorta poliçesi sahipleri Sağlığım Cepte Mobil Uygulamasından tazminat talebinde bulunabilmektedir. Ödemesini gerçekleştirdikleri 20.000 TL’ ye kadar olan tazminat talepleri için uygulamadan kayıt oluşturarak, poliçe teminat ve limitleri doğrultusunda hızlı bir şekilde geri ödeme alabilmekteler. Salgın süresince, 20.000 TL’ ye kadar olan fatura orijinallerinin kargo ile gönderilmesi de talep edilmediği gibi, sadece evrak görüntüsü ile talepler değerlendirmeye alınıyor. Sağlık sigorta poliçesi sahipleri aynı zamanda tazminat taleplerinin güncel durumlarını uygulama içerisinden takip edebilmekte; eksik belge taleplerini yanıtlayabilmekte.

Covid-19 hastalığından korunmak için evde kalmanın önemine dikkat çeken ve hem dünyada hem de Ülkemizde etkili olan salgının yayılmasına karşı mücadele kapsamında hasar süreçlerinde düzenlemeler yaptıklarını ifade eden Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Ali Kaplan, “ Özellikle oto, konut ve sağlık gibi çok sayıda insanın hayatına dokunan poliçelerin hasar süreçlerinde, sigortalılarımız evlerinden ayrılmadan hizmet alabilsinler diye uğraşıyor ve bu kapsamda ihbar aşamasından başlayıp hasarın tazmin edilmesine kadar geçen tüm aşamalarda hem çağın hem de salgın döneminin gereklerine uygun yeni uygulamalar hayata geçiriyoruz.” dedi.

 

Koronavirüs salgını nedeniyle evden çalışma, uzaktan eğitim gibi nedenlerle çevrimiçi olma sürelerinin artması siber güvenlik endişelerini bir kez daha gündeme getiriyor. Son dönemde mobil ve ağ üzerinde karşılaşılabilecek zararlı içeriklerin arttığına işaret eden Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Levent Sönmez, tüm kullanıcıları siber güvenlik konusunda uyardı.

Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de giderek yaygınlaşan Koronavirüs salgını, başta sağlık ve ekonomi olmak üzere pek çok boyutta etkisini hissettirirken, beraberinde siber güvenlik risklerini de gündeme getiriyor. Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Levent Sönmez, salgına bağlı olarak siber aktivitelerin artmasının bu riski yükselttiğine dikkat çekerek, “Özellikle son bir haftada, içeriğinde coronavirus, covid19 gibi kelimelerin geçtiği zararlı içerikler barındırabilen web sitesi adı ve adreslerinde ciddi bir artış yaşanıyor” dedi.

Tüm kullanıcıları siber risklere karşı uyaran Sönmez, e-posta üzerinden oltalama ile bilgisayarlarda verilerin şifrelenmesi, zararlı içeriklerin Koronavirüs Yayılım Hızı haritasını gösteren web siteleri üzerinden servis edilmesi, zararlı içerik barındıran mobil uygulamaların ve bilgisayarlardaki zararlı Koronavirüs uygulamalarını ortadan kaldıracağını vadeden uygulamaların siber saldırılarda kullanılan başlıca yöntemler arasında olduğunu belirtti.

Başta evden çalışma, uzaktan eğitim gibi nedenler olmak üzere çevrimiçi olma sürelerinin artmasıyla birlikte hem bireyler hem de şirketler için siber güvenliğin daha da ön plana çıktığına işaret eden Sönmez, “Teknolojinin hayatımızın vazgeçilmez bir parçası haline geldiği bu süreçte hepimiz siber saldırganlar için daha fazla hedef haline geliyoruz. Bu konuda gerekli önlemleri almak çok önemli. Siber riskler maddi kayıpların yanı sıra özellikle şirketler için itibar kayıplarını da beraberinde getirebiliyor. Bu nedenle güvenilir olmayan içeriklerden uzak durulmasını öneriyoruz. Öte yandan siber güvenlik sigortaları yine bu konuda sunduğu teminatlarla hem bireyleri hem de şirketleri güvence altına alıyor. Anadolu Sigorta olarak, sigortalılarımızın dijital dünyadaki verileri için 7/24 tehdit taraması yaptığımız "Bireysel Siber Güvenlik Sigortası" ve ticari işletme ve KOBİ’leri çok uygun primlerle siber risklere karşı koruyan "Ticari Siber Güvenlik Paket Sigortası" ürünlerimiz ile bu konuda güvence sağlıyoruz.

Siber ürünlerimiz için bazı paydaşlarımızla kurduğumuz iş birliklerimiz kapsamında yürütülen dönemsel kampanyalarımız ve diğer indirimlerimizle sunduğumuz fiyat avantajlarını da takip etmekte fayda var. Örneğin, şirketimizde KOBİ Paket poliçesi bulunan sigortalılarımıza Ticari Siber Güvenlik Paket Sigortası’nda %5 oranında indirim uygulayarak risklere karşı uçtan uca koruma altında olmaya teşvik ediyoruz. Mastercard Ticari Kart sahiplerine, Ticari Siber Güvenlik Paket Sigortası’nda Masterkobi platformunda %20 indirim fırsatı sağlıyoruz. Diğer bir iş birliğini ise %100 yerli firewall cihazı sunan Berqnet Firewall ile gerçekleştirdik. Ticari Siber Güvenlik Sigortalı Berqnet ürünü bq60-SE'yi ticari işletmelerin hizmetine sunduk. İş sürekliliği ve siber koruma kapsamı açısından değerlendirildiğinde sağladığı faydaya kıyasla Ticari Siber Güvenlik Paket Sigortası primleri de oldukça uygun.” dedi.

 

Anadolu Sigorta’nın geçen yıl başlattığı uzaktan görüntülü ekspertiz uygulaması, hem sigortalıya hem ekspere zaman ve hız kazandırıyor. Mayıs ayından bu yana 3 binin üzerine görüşmenin gerçekleştirildiği uygulama, mesai saatleri, trafik, yoğunluk gibi engellere takılmadan istenilen zaman ve tarihte hasarın tespit edilmesini sağlıyor.

Anadolu Sigorta, uzaktan görüntülü ekspertiz uygulaması ile hasar süreçlerini hızlandırıyor. Eksperler, Anadolu Sigorta’nın hasar portalı üzerinden riziko adresi ile ekspertiz adresinin konumlarını karşılaştırabiliyor, dijital harita imkânlarını kullanarak ekspertiz adresinin bulunduğu lokasyon etrafında gezinebiliyor, ekspertiz anında uygulama üzerinden ekspertize yönelik notlar alabiliyor ve sigortam cepte uygulamasına sigortalı ile iletişime geçmek için bir link iletebiliyor. Sigortam cepte uygulaması üzerinden bu linki açan sigortalılar ise eksper ile irtibat kurarak dosya transferi gerçekleştirebiliyor ve görüntülü görüşme anında hasar yerinin fotoğraflarını çekebiliyor.

10.000 TL’ye kadar açılan konut ve işyeri hasar dosyalarında geçerli olan uygulamayla sigortalının mesai saatleri, trafik, yoğunluk gibi engellere takılmadan istediği zaman ve tarihte hasarının tespit edilmesi sağlanıyor. 2019 yılı mayıs ayında başlatılan uygulamayla bugüne kadar 3 binin üzerinde görüşme gerçekleştirildi.

Sigortalıların hayatını kolaylaştırmak için teknoloji yatırımlarını sürdürdüklerini belirten Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Ali Kaplan, “Anadolu Sigorta olarak önceliğimiz, hasar süreçlerini dijitalleştirerek sigortalılarımızın taleplerine hızlı ve kolay şekilde cevap vermek. 2019 yılı Mayıs ayında konut ve işyeri hasar süreçlerinde hayata geçirdiğimiz uzaktan görüntülü ekspertiz uygulamasını, oto hasarlarını da kapsayacak şekilde genişletmiş bulunuyoruz. Özellikle zaman yönetiminin hayati bir öneme sahip olduğu büyük şehirlerde bu tür uygulamalar herkes için büyük avantaj sağlıyor. Görüntülü ekspertiz uygulaması, sigortalılarımızın süreçleri hızla tamamlamasına imkan verirken, eksperlerin de hasar yerine gitmesine gerek kalmadan, zaman ve yoldan tasarruf etmesini, hızlı bir şekilde eksper raporu yazmasını ve böylece hasar dosyası incelemelerinin daha kısa sürelerde tamamlanmasını sağlıyor” dedi.

 

Anadolu Sigorta, dijital yatırımlarıyla kanallarını çeşitlendirirken acente ağını da güçlendirmeye devam ediyor. Türkiye’nin dört bir yanında 2 bin 200’e yakın acentesi, 7 bini aşkın acente çalışanıyla hizmet veren şirket, düzenlediği toplantılarla acenteleriyle sık sık bir araya geliyor

Anadolu Sigorta, en etkili satış kanallarından biri olan acentelerinden güç almaya devam ediyor. 2 bin 200’e yakın acentesiyle Türkiye’nin dört bir yanında hizmet veren Anadolu Sigorta acentelerinde 7 bini aşkın kişi çalışıyor. Marmara, Kadıköy, İstanbul, Güney Anadolu, İç Anadolu, Batı Anadolu, Orta Karadeniz, Karadeniz, Akdeniz ve Kıbrıs olmak üzere 10 bölgede hizmet veren Anadolu Sigorta acenteleri, düzenlenen Bölgesel Acenteler toplantılarında şirket üst yönetimi ile bir araya geliyor. Toplantılarda Anadolu Sigorta faaliyetleri, sektör değerlendirmesi, yenilikler ve güncel kampanyalar hakkında bilgiler paylaşılıyor. İlki 10 Şubat’ta Kadıköy bölgesine yönelik gerçekleştirilen buluşmalar, 13 Şubat’ta Güney Anadolu, 20 Şubat’ta İstanbul ve 28 Şubat’ta İç Anadolu toplantılarıyla devam etti.

Anadolu Sigorta acente toplantıları 4 Mart Marmara, 6 Mart Batı Anadolu, 11 Mart Orta Karadeniz, 13 Mart Karadeniz, 20 Mart Akdeniz ve 27 Mart Kıbrıs toplantılarıyla sürecek.

Anadolu Sigorta’nın doğrudan sağladığı istihdamın yanı sıra güçlenen acente ağıyla da ülke ekonomisine katkı sunduğunu belirten Anadolu Sigorta 1. Genel Müdür Yardımcısı Filiz Tiryakioğlu, “Müşteri memnuniyetimizi ve hizmet kalitemizi artırmak için online kanallarımıza yatırım yapıyoruz. Ancak 10 bölgede faaliyet gösteren acentelerimiz binlerce çalışanıyla, müşterilerimizle en sıcak temas noktalarımız olmaya ve önemini korumaya devam ediyor. Gerçekleştirdiğimiz toplantılarla, acentelerimizle sürekli iletişim halindeyiz. Anadolu Sigorta’nın doğrudan bir parçası olan acentelerimize yönelik toplantılarda, şirketimize ve sektörümüze dair güncel bilgiler paylaşıyoruz. Ayrıca sektöre dair son trendleri konuşuyor, kampanyalarımız, ürünlerimiz hakkında bilgilendirmeler yapıyor ve gelecek dönem stratejilerimiz için fikir alışverişinde bulunuyoruz. En önemlisi de tüm soru ve önerilerini tek tek dinliyoruz.” dedi.

Denizcilik sigortalarında pazar lideri olan ve yıllardır bu alanda kesintisiz olarak hizmet veren Anadolu Sigorta, deniz araçları sigortalarından elde ettiği gelirin bir kısmını DenizTemiz Derneği/TURMEPA ile paylaşıyor.

Sunduğu denizcilik sigortası ürünleriyle yıllardır ticari yük gemilerinin yanı sıra özel ve ticari amaçlı gezinti teknelerine, tekne inşaat/yenileme projelerine, gemi tamircilerinin, marinaların, liman işletmelerinin sorumluluklarına ilişkin sigorta teminatları sağlayan Anadolu Sigorta, uzun yıllardır bu alanda pazar liderliğini koruyor. Anadolu Sigorta, DenizTemiz Derneği/TURMEPA ile 2011 yılında imzaladığı protokol kapsamında her yıl deniz araçları sigortalarından elde edilen gelirin bir kısmını derneğe bağışlayarak denizlerin korunmasına da katkı sunuyor. Deniz Temiz Derneği Genel Müdürü Semiha Öztürk’ün Anadolu Sigorta’ya yaptığı ziyarette konuşan Anadolu Sigorta Genel Müdürü Mehmet Şencan, “Düzenlenen her bir poliçe ile TURMEPA’ya katkıda bulunuyoruz. Türkiye’nin lider şirketi olarak, sigortacılık faaliyetlerinden sağladığımız kazançla yine ülkemize ve hizmet sunduğumuz sektörlere yatırım yapıyoruz. Hayata geçirdiğimiz işbirlikleri de bu anlayışın bir parçası. Bunun yanında Akdeniz’in en büyük yelken festivali Bodrum Cup’a ve yelken yarışlarına sponsor olarak sektörü her yönüyle desteklemekten büyük mutluluk duyuyoruz.” dedi.

Ülke ekonomisi açısından büyük önem taşıyan denizcilik sektöründe, ticari faaliyetlerin devamlılığı için sigortanın önemine de dikkat çeken Şencan şöyle devam etti: “Anadolu Sigorta olarak birçok branşta olduğu gibi su araçları branşında da yüzde 36 pazar payımızla uzun yıllardır sektör lideriyiz. Bu liderliğin de verdiği sorumlulukla, gelecek nesillere yaşanabilecek bir çevre bırakabilmek, Türkiye dahilindeki denizlerden yararlanabilmelerini sağlamak amacıyla faaliyetlerini sürdüren Deniz Temiz Derneği’ne desteğimiz sürecek.”

TURMEPA Genel Müdürü Semiha Öztürk ise aldığımız iki nefesten birini denizlerimize borçlu olduğumuzu, ihtiyaç duyduğumuz oksijenin yüzde 50-70’ini denizlerin sağladığını hatırlatarak şunları söyledi: “Oksijen kaynağı denizlerimizi korumak için tüm deniz severlerin desteğiyle mücadele eden TURMEPA, 25 yıldır özellikle eğitim ve atık toplama faaliyetleriyle bu harekete katkı sağlamak için çalışıyor. TURMEPA olarak denizlerimizin bizler için yaşamsal önemini anlatmaya gayret ediyor, herkesin bu mücadelenin bir parçası olması için çaba gösteriyoruz. Tüm bu çabalarımız meyvelerini de veriyor; bugüne kadar deniz eğitimlerimizle 8 milyon 330 bin öğrenciye ulaştık. Derneğimizin simgesi haline gelen 6 atık toplama teknemizle 38 milyon litre sıvı atık topladık. Bu rakamları daha da yükseltmek için tüm gücümüzle çalışıyoruz. Ülkemizin önde gelen duyarlı markalarının derneğimize verdiği destek bizleri çok mutlu ediyor. Anadolu Sigorta’nın TURMEPA’ya bugüne kadar yaptığı bağış sayesinde 570 bin litre siyah suyun denize karışması önlendi. Bu sayede 4 milyon 500 bin litre deniz suyunun temiz kalması sağlanmış oldu.” Anadolu Sigorta’nın gösterdiği duyarlılığı çok önemsediklerini belirterek bu iş birliği modelinin diğer finans ve sigorta şirketlerine örnek olmasının gerektiğini ifade eden Öztürk, ziyaret sonunda Mehmet Şencan’a teşekkür plaketi takdim etti.

Anadolu Sigorta, 24 Ocak Cuma akşamı Elazığ’ın Sivrice ilçesinde meydana gelen depremin ardından, Elazığ, Malatya ve civar bölgelerdeki sigortalılar için hızla çalışma başlattı. Şu ana kadar 39 hasar dosyasıyla toplam tahmini 1 milyon 297 bin TL’lik hasar bildirimi aldıklarını belirten Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Ali Kaplan, “İlk andan itibaren bölgede yaşananları yakından takip ediyoruz. 7/24 çalışan çağrı merkezimiz, acentelerimiz, online hizmet kanallarımız ve acil durum aracımızla tüm sigortalılarımızın yanındayız. Talepleri hızla cevaplamak için çalışıyoruz” dedi.

Anadolu Sigorta, 24 Ocak tarihinde Elazığ’ın Sivrice ilçesinde meydana gelen depremin ardından, bölgedeki sigortalıların yaralarını sarmak için hızla harekete geçti. Bölgede incelemelerde bulunan Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Ali Kaplan, “Depremde hayatını kaybedenlere Allah’tan rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyoruz. Anadolu Sigorta olarak her zaman olduğu gibi sigortalılarımızın yanındayız” dedi. Kaplan, deprem haberinin ardından tüm sigortalılara iletilen bilgi mesajlarıyla, çağrı merkezinden, online kanallardan ve acenteler aracılığıyla 7/24 hizmet verdiklerini ifade etti. Deprem ve diğer doğal afetlerde sigortalıların mağdur olmadan hizmet almayı sürdürmesi için hazırlanan Anadolu Sigorta Acil Durum Aracının da bölgede hizmet vermeyi sürdüreceğini söyleyen Kaplan, şu bilgileri verdi: “Şu ana kadar 17 işyeri, 22 konut olmak üzere 39 hasar dosyası açıldı. Anadolu Sigortalılara ait bu hasarların toplam tutarının 1 milyon 297 bin TL olduğunu tahmin ediyoruz. Enkaz kaldırma ve arama kurtarma çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte saha çalışmalarına başlayarak hızla hasar tespitlerini gerçekleştireceğiz ve depremden etkilenen vatandaşlarımızın yaralarını sarmalarına destek olacağız.”

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Mehmet Şencan, başarılı bir yılı geride bırakan şirketin yeni dönem hedeflerini paylaştı. Önümüzdeki dönem sigortalılık bilincinin öncelikleri olmaya devam edeceğini belirten Şencan, “Böyle bir ortamda rekabet önceliğimiz olmayacak, işbirlikleri bizim için çok daha önemli. Günümüzde sahip olduklarımız her zamankinden daha kıymetli” dedi. 2020 yılında sektörde kârlılığın ön planda olacağının altını çizen Şencan, başarı kriterlerini ise doğru fiyatlama yapmak, hasarı iyi yönetmek, bunun için de iş süreçlerini mükemmel hale getirmek olarak sıraladı.

Bu yıl 95’inci yılını kutlamaya hazırlanan Anadolu Sigorta, önümüzdeki dönemde işbirliklerine öncelik vererek sigortalılık bilincini artırmak için çalışırken tüm kurumları ve bireyleri sigorta güvencesine alma hedefiyle yoluna devam edecek. Anadolu Sigorta Genel Müdürü Mehmet Şencan, I. Genel Müdür Yardımcısı Filiz Tiryakioğlu ve Genel Müdür Yardımcısı Fatih Gören’in katılımıyla gerçekleşen basın toplantısında şirketin yeni dönem hedeflerini paylaştı.

Eylül ayında göreve başlayan Şencan, iş hayatının büyük oranda sahada geçtiğini belirtirken, yönetim stratejisini şöyle anlattı: “Sahanın gücüne inanan bir insanım. Anadolu Sigorta’daki görev sürecim boyunca da bakış açımın bu olacağını söyleyebilirim. Ülkemizde sigortalılık oranının istenen seviyeye bir türlü gelememesi yıllardır konuşulan bir konu. Şunu rahatlıkla ifade edebilirim; böyle bir ortamda rekabet önceliğim olmayacak, işbirlikleri benim için çok daha önemli. Günümüzde sahip olduklarımız her zamankinden daha kıymetli. Bu yüzden kamu, sektör şirketleri, acente ve tüm paydaşlarımızla daha fazla işbirliği içinde olmalıyız.”

Anadolu Sigorta’nın 95 yıldır tüm branşlarda hizmet veren bir şirket olarak misyonunun, Türkiye’de sigorta bilincinin yaygınlaşmasını sağlamak olduğunu hatırlatan Şencan, “Önümüzdeki dönemde de yine tüm kurumları, vatandaşlarımızı sigorta güvencesine almayı hedefleyeceğiz. Anadolu Sigorta’nın 2019 yılı rakamlarına baktığımızda, 14 binin üzerinde işyerine ödediğimiz tazminatlarla çarkların tekrar hızlıca dönmeye başladığını, işverene can suyu olduğumuzu görüyoruz. Ekonominin sürdürülebilirliği için sigortanın ne kadar önemli olduğunun çok çarpıcı bir örneği bu aslında” dedi.

“Başarı kriteri iş süreçlerini mükemmel hale getirmek olacak”

Sektörle ilgili değerlendirmelerde bulunan Mehmet Şencan, 2020’de faizlerdeki düşüşle yatırım gelirlerinde düşüş yaşanması beklendiğine işaret etti. Şencan şöyle devam etti: “Bu durumda sigortacılık faaliyetinden elde edilecek kârlılık ön plana çıkacak. Bu da demek oluyor ki başarı kriteri, doğru fiyatlama yapmak, hasarı iyi yönetmek, bunun için de iş süreçlerini mükemmel hale getirmek olacak. Sigortacılık anlayışımızı aslında maraton koşusu ile metaforlaştırabilirim. Biz konjonktürel hareket eden bir sigorta şirketi değiliz. 95 yıldır ilkeleri ile hareket eden, sürdürülebilirliği esas alan bir sigorta şirketiyiz. Şirketimizi diğer oyunculardan ayıran en önemli özelliğimiz prim üretimimizdeki homojen dağılımdır. Biz koşullar ne olursa olsun sigortalımızı yarı yolda bırakmayız. İhtiyacı olan her branşta hizmet vermeye devam ederiz.”

“2019 yılını fiyat rekabetinden kaçınarak dengeli büyümeyle kapattık”

Şirketin finansal performansı hakkında bilgi veren Anadolu Sigorta CFO’su Fatih Gören, 2019 yılında fiyat rekabetinden kaçınarak dengeli büyüme ve pazar payını koruma hedefi ile hareket ettiklerini belirtti. Sürdürülebilir kârlılığın önemine dikkat çeken Gören, Anadolu Sigorta’nın kurulduğu günden bu yana istikrarlı bir şekilde büyümeye devam ettiğini, stratejilerini ve planlarını uzun vadeli olarak yaptığını ve Türkiye’nin Sigortacısı olmaya özen gösterdiğini dile getirdi.

Gören, Kasım ayı sonu itibarıyla yüzde 4 civarı reel büyüme gerçekleştirerek 5,7 milyar TL üretime ulaşan şirketin, yıl içinde bilançosunu ve dolayısıyla portföyünü de büyütmeyi başardığını dile getirdi. Anadolu Sigorta’nın yılbaşında 4,7 milyar TL olan yatırım portföyünün 2019 yılının 9 ayında yüzde 18 artış göstererek 5,5 milyar TL’ye ulaştığını belirten Gören şöyle devam etti: “Böylece yüksek yatırım getiri ortamından maksimum fayda sağlandı. Şirketimiz ilk 9 ayda solo bazda yüzde 22,4 özsermaye kârlılık seviyesine ulaşarak sektör ortalaması olan yüzde 20,4’ü geçmeyi başardı, konsolide bilanço kullanılarak hesaplanan ROE’de ise yüzde 27,3’e ulaştı. Şirket 2019 yılının 9 ayında 8.9 milyar TL aktif büyüklüğüne ulaşırken net kârını bir önceki yılın aynı dönemine göre %33 artışla 310 milyon TL’ye çıkardı. ”

“Yaptığımız şey iki sözcükle özetlenebilir: Kaybetmemek ve kaybettirmemek”

Anadolu Sigorta’nın kurulduğu günden bu yana kök saldığı toprağa değer katmak için çalıştığını söyleyen Anadolu Sigorta 1. Genel Müdür Yardımcısı Filiz Tiryakioğlu, “Aslında yaptığımız şey iki sözcükle özetlenebilir: Kaybetmemek ve kaybettirmemek. Değerli olanı, geleceğe bırakabilmek” dedi. Bu bakış açısıyla geçen sene 10’uncu yılını tamamlayan Bir Usta Bin Usta projesinin şirket DNA’sına uygun olduğunu belirten Tiryakioğlu, projenin başarısını şöyle anlattı: “Bir Usta Bin Usta gerçekten hepimizin takdir ettiği, uluslararası alanda da ülkemizi aldığı ödüllerle onurlandırmış bir proje. Kurumsal sosyal sorumluluk projelerinin başarılarının ölçümlenmesinde uluslararası çapta kabul edilen ortak ölçümleme kriterleri bulunuyor. Bunlar arasında, projenin şirket kültürü ile uygunluğu benim en ilgimi çekeni. Şirket kültürümüz ile uyumun, Bir Usta Bin Usta’nın çok sayıda ödüle değer görülmesindeki en önemli faktör olduğuna inanıyorum.”

Anadolu Sigorta, yeni hayata geçirdiği mobil uygulaması ‘Sağlığım Cepte’ ile sigortalılarının sağlık durumlarıyla ve sağlık poliçeleriyle ilgili her türlü veri, belge ve hizmete kolaylıkla ulaşabilmelerini sağlıyor.

Teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek bunların iş yapış süreçlerine entegre edilmesini ve sigortalılarının hayatlarına değer katmasını sağlayan ürün ve uygulamalarıyla sektörde öncülük yapan Anadolu Sigorta, “Sağlığım Cepte”yi hayata geçirdi.

Anadolu Sigorta olarak, yepyeni ürünler ve uygulamalar ile müşterilerine inovatif çözümler sunduklarını belirten Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Levent Sönmez, Sağlığım Cepte ile sağlık poliçesi görüntüleme, sağlık verilerini ve limitleri takip etme, raporlara, reçetelere ve laboratuvar sonuçlarına ulaşabilme gibi sağlık işlemlerinin tek bir mobil uygulama altında kolaylıkla gerçekleştirilebilmesini sağladıklarını belirtti.

Sağlığım Cepte© ile sigortalılarına toplam teminat, ödeme payı, kalan teminat limiti, sigorta geçmişine dair dokümanları görüntüleme, doktor raporu, reçete vb. yeni doküman ekleme ve anlık provizyon takibi gibi işlemlerini rahatlıkla yapabilme olanağı yarattıklarını belirten Sönmez, ayrıca daha sağlıklı bir yaşam için adım sayısı, tansiyon, şeker bilgilerini detaylı grafikler ile takip edebilecekleri ve sağlık geçmişlerine tek tıkla ulaşabilecekleri bir ortam sunduklarını belirtti.

Anadolu Sigorta, Dünya Engelliler Vakfı DEV ile yapılan kurumsal işbirliği kapsamında, engel tanımayan müşterilerinin yaşamlarına güven ve konfor katacak yeni DEV Kasko ürününü hayata geçirdi. DEV Kasko Sigortası kapsamında tek bir poliçe ile geniş teminat güvencesi sağlanırken, hasar anında ve sonrasında sunulan hizmetler, bu müşterileri özel olarak önceliklendiriyor.

Türkiye’nin öncü sigorta şirketi Anadolu Sigorta, dünyada ve Türkiye’de engel tanımayan bireyler konusunda farkındalık yaratmak için çalışan Dünya Engelliler Vakfı DEV işbirliğinde yeni bir ürün hayata geçirdi. Hedef kitlesi engel tanımayan müşteriler olan DEV Kasko Sigortası, araç sahiplerinin hasar anında öncelikli hizmet almalarını sağlayarak özel bir müşteri deneyimi sunuyor.

Engellilere özel ürünler, güçlü sosyal etkiye sahip

Engel tanımayan bireylerin temel hak ve ihtiyaçlarından biri olan sigorta hizmetlerinin, engelliler açısından erişilebilirliğini sağlayan bu yeni ürün ile aynı zamanda pert olan araçlar için ÖTV avantajı da sunuluyor.

Öncelikler, ihtiyaçlar ve beklentiler tespit edilerek hazırlanan DEV Kasko Sigortası engel tanımayan bireylerin hayatlarının kolaylaştırmayı hedefliyor.

Skoda araç sahipleri için özel geliştirilen “Anadolu Sigorta Skoda Kasko”, tek bir poliçe ile genişletilmiş kasko teminatı ve cazip ek avantajları bir arada sunuyor.

Skoda Kasko sigortası ile araç sahiplerine özel avantajlar sağlayan Anadolu Sigorta, poliçe sahiplerinin araçları için ihtiyaç duyduğu tüm teminatları bir arada sunarken, isteğe göre ek teminatlarla da kapsamı genişletebiliyor.

Poliçe ile hizmetlerini yetkili servislerinden almak isteyen Skoda sahipleri, 7 gün/24 saat hizmet sağlayan markaya özel asistans yardımlarından da yararlanma ayrıcalığına kavuşuyor.

Skodalıların hem araçları hem de bütçeleri güvencede

Anadolu Sigorta’nın bu ürünü ile poliçe dönemi içerisinde bir adet orijinal cam değişimi muafiyetsiz ve hasarsızlık indirimi etkilenmeden yapılıyor. Ayrıca araçta meydana gelebilecek küçük çaplı hasarlar için anlaşmalı yetkili servislerinde geçerli olacak şekilde mini onarım hizmeti sağlanıyor. Bu kapsamda verilecek hizmetler hasarsızlık indirimi kademesini etkilemiyor.

Öte yandan Anadolu Hizmet kapsamında kaza veya arıza durumunda araçların Skoda yetkili servislerine çekilmesi ve kaza neticesinde ikame araç teminatının onarım süresince, pert dahil, yılda 2 kez, azami 15 güne kadar karşılanması sağlanıyor.

Sigortalılar, hatalı akaryakıt dolumu teminatı ile hatalı yakıt dolumu sonucunda aracın maruz kalacağı mekanik zararlar ve masraflar da teminat altında bulunuyor.

Anadolu Sigorta’nın Skoda Kasko ile müşterilerine sunduğu en önemli farklılıklardan biri de, “sınırsız” ihtiyari mali mesuliyet teminatı. Detaylı bilgiye Anadolu Sigorta web sitesinden ulaşılabilir.

Anadolu Sigorta Konut Paket Sigortasının kapsamını ücretsiz kombi ve klima bakımı ile halı yıkama ve petek temizliği hizmetleriyle daha da genişletti. Haziran ayı itibarıyla pakete eklenen ücretsiz hizmetlerden, mevcut poliçe sahipleri de faydalanabilecek.

Evi ve içindeki eşyaları yangından hırsızlığa, depremden su baskınına kadar pek çok riske karşı koruma altına alan Anadolu Sigorta’nın Konut Paket Sigortası, sunduğu ücretsiz yardım ve bakım hizmetleriyle de dikkati çekiyor. Tek bir poliçe ile birçok risk için güvence sunan ürün, özellikle yaz mevsimi başında yapılması önerilen kombi ve klima bakımı ile halı yıkama ve petek temizliği hizmetlerinden de ücretsiz faydalanma imkânı sunuyor.

Ürünün kapsamı hakkında bilgi veren Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Levent Sönmez, “Sigortalılarımızın ihtiyaçlarını en üst seviyede karşılama hedefiyle ürünlerimizin kapsamını sürekli geliştiriyoruz. Bu bakış açısıyla Konut Paket Sigortası ürünümüzdeki geniş asistans hizmetlerimize ücretsiz kombi ve klima bakımı ile halı yıkama ve petek temizliğini de ekledik. Mevcut sigortalılarımıza, yaz aylarına girerken klimalarına bakım yaptırmalarını ve bir sonraki yıla hazırlık olması açısından kombi ve peteklerini temizletmelerini, poliçesi olmayanlara da bir an önce Anadolu Sigorta’dan konut paket poliçesi satın alarak bu hizmetlerden ücretsiz faydalanmalarını tavsiye ediyoruz” dedi.

Söz konusu hizmetlerin, Türkiye ve K.K.T.C. sınırları dahilindeki konut poliçelerinde verileceğini belirten Sönmez, hizmetlerin yürürlükteki ve yeni düzenlenecek tüm konut paket poliçeleri için geçerli olduğunun bilgisini verdi.

Tek poliçede tüm riskler güvence altında

Anadolu Sigorta’nın Konut Paket Sigortası, ister kiracı ister ev sahibi olun tek bir poliçe ile konutunuzu ve eşyalarınızı, yangın, deprem, fırtına, sel ve su baskını gibi birçok riske karşı hesaplı fiyatlarla güvence altına alıyor.

Ayrıca poliçe kapsamında sigortalıların hayatını kolaylaştıracak ve herhangi bir ek ücret istemeden verilen asistans hizmetleri de bulunuyor. Bunlar; konutta meydana gelen hasar sonucu oluşan tesisat ve elektrik sorunlarının tamiratından, doktor veya ambulans gönderilmesine, otel hizmetine veya konutta kalan kişilerin kurtarılmasına kadar çok geniş bir yelpazeye sahip.

Şiddeti her geçen gün artan hidro meteorolojik olaylar tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de büyük maddi hasarlara sebep oluyor. Özellikle bahar ve yaz aylarında meydana gelen sel ve dolu olaylarıyla ilgili uyarılarda bulunan Anadolu Sigorta Genel Müdürü İlhami Koç, “Önümüzdeki dönemde hidro meteorolojik olayları hayatımızın bir parçası olarak kabul etmemiz gerekiyor. Maddi hasarları en aza indirmek için artık gerek araç, gerekse konut ve işyerleri için bu riskleri de kapsayan sigortaları satın almak çok daha büyük önem taşıyor” dedi.

Son yıllarda iklim değişikliği kaynaklı şiddetli hidro meteorolojik olaylar tüm dünyada etkisini artırarak sürdürüyor. ABD’de geçtiğimiz yıl üst üste gerçekleşen üç kasırga, sigorta hasarlarını arttırdı, öyle ki son 30 yılda kasırgalara yönelik hasar tutarının 5’e katlandığı raporlandı. 2012 yılında yaşanan Sandy kasırgası, ABD’nin gördüğü en ölümcül fırtına siklonlarından iken, 2017 Atlantik Fırtına Sezonu, “yeni normal” olarak adlandırıldı. Türkiye’de de özellikle yağış kaynaklı hasarlarda belirgin bir artış yaşandı. Kaskoda, geçen yaz meydana gelen dolu ve sel hasarlarının etkisiyle bir önceki yıl yüzde 69 olan hasar/prim oranı yüzde 78’e çıktı.

İklim değişikliğinin de etkisiyle, “hidro meteorolojik” diye adlandırılan bu tür doğa olaylarını artık hayatımızın bir parçası olarak kabul etmemiz gerektiğini söyleyen Anadolu Sigorta Genel Müdürü İlhami Koç, tüketicileri bu konuda önlem almaları yönünde uyardı. Koç, “Sözgelimi 20 Mayıs hafta sonu, bu yılın en şiddetli hava olaylarından biri maalesef Ankara’da yaşandı. Ankara'da sadece birkaç saat etkili olan aşırı yağışlar; su baskınlarına, pek çok aracın ve evin hasar görmesine neden oldu. Ankara’da yaşanan bu son hasar ile ilgili şirketimizde açılan hasar dosyalarının tahmini tazminat boyutu, kısa sürede 1 milyon TL’yi aştı. Üzülerek söylüyorum ki bu tür hidro meteorolojik olayların gerek büyük şehirlerde gerekse Anadolu şehirlerinde tüm yaz etkisini göstermesi bekleniyor. Aslında geçen yılda da durum farklı değildi, yıla kar ağırlığı hasarlarıyla başlamıştık, yaz aylarına geldiğimizde ise gündemimize sel ve dolu hasarları girmişti. Sadece 18 ve 27 Temmuz 2017’de İstanbul’da yaşanan sel ve dolu felaketlerinin şirketimize etkisi 82 milyon TL oldu” dedi.

“Mayıs ve Haziran aylarına dikkat”

Mayıs ve Haziran’ın şiddetli yağışların en sık görüldüğü aylar olduğuna dikkat çeken Koç, uzmanların bu dönemde özellikle sağanak yağış, dolu ve fırtınalar konusunda uyardığına dikkat çekti.

Hidro meteorolojik olaylar sonucunda oluşan hasarların, büyük oranda dolu ve sel kaynaklı araç hasarları ile konut ve işyerlerinde meydana gelen su baskınlarından oluştuğunun altını çizen Koç sözlerine şöyle devam etti: “Maddi hasarları en aza indirmek için artık gerek araç gerekse konut ve işyerleri için bu riskleri de kapsayan sigortaları satın almak çok daha büyük önem taşıyor. Bunun yanında, tüm sigortalılarımıza ve vatandaşlarımıza uzmanların uyarılarına daha fazla kulak vermelerini ve muhtemel felaketler öncesi mümkün olabilen tüm kişisel önlemleri almalarını tavsiye ediyoruz” dedi.

“Konut Sigortası yaptırmak için ev sahibi olmanıza gerek yok”

Anadolu Sigorta’nın geniş kapsamlı konut paket sigortası ile sadece ev sahipleri değil kiracılar da, evlerini ve içindeki eşyalarını; yangından hırsızlığa, depremden su baskınına kadar pek çok riske karşı koruma altına alabiliyor. Ayrıca, Anadolu Sigorta’nın mobil aplikasyonu “Sigortam Cepte” de yer alan “Turbo Jet” uygulamasıyla, konut poliçelerindeki 1.000 TL’ye kadar olan cam kırılması, makine kırılması ve elektronik cihaz hasarlarının, poliçe sahiplerine ihbardan sonra 5 saniyeden kısa sürede ödenmesi sağlanıyor.

Konut sigortası, sadece ev sahipleri için değil kiracılar için de büyük önem taşıyor. Evi ve içindeki eşyaları pek çok riskten koruyan bu sigorta ürünü, kiracılara da geniş teminatlar sunuyor. Kamuoyunda konut sigortasının sadece ev sahiplerine yönelik olduğuna ilişkin yanlış bir algı bulunduğuna dikkat çeken Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Levent Sönmez, “Konut sigortası evin yanı sıra eşyaları da; yangından hırsızlığa, depremden su baskınına kadar pek çok riske karşı koruma altına alıyor. Bu yüzden ev sahibi kadar o konutta yaşayan kiracı için de bu teminat önemli, konut sigortasını, yılların birikimi ve büyük özverilerle edindiğimiz yuvalarımızın ve içindekilerin teminatı olarak da tanımlayabiliriz” dedi.

Deprem teminatı da eklemek mümkün

Anadolu Sigorta konut poliçesi ile kiracılar öncelikli olarak elektronik eşya ve ziynet eşyası gibi değerli eşyalarını, ev için yapılan dekorasyon masraflarını, komşularına ve mal sahibine verebilecekleri zararları teminat altına alabiliyorlar. Ayrıca, eşyalarını da depreme karşı sigortalatabiliyorlar.

Anadolu Sigorta konut paket poliçesinin geniş teminatları hakkında bilgi veren Levent Sönmez, şunları söyledi: “Kiracı olunan konut içerisinde herhangi bir risk meydana geldiğinde eşyalarla birlikte bina da zarar görebilir. Konut sahibi, meydana gelen hasarın kiracının ihmalinden kaynaklandığını belirterek, zararın kiracı tarafından karşılanmasını talep edebilir. Bu durumda kiracı konut sigortası devreye girerek, kiracının kendi eşyalarında meydana gelen hasarlarla birlikte sorumluluğuna ait bu tür masrafları da karşılar.”

Jet hızında ödeme

Levent Sönmez, Anadolu Sigorta’nın sektörde ilk niteliğindeki Turbo Jet uygulamasıyla, konut hasarlarını jet hızında ödediğini de hatırlatarak şu bilgiyi veriyor; “Anadolu konut paket poliçelerindeki cam kırılması, makine kırılması ve elektronik cihaz hasarlarını kapsayan Turbo Jet sayesinde Sigortam Cepte mobil uygulamamız üzerinden 1.000 TL’ye kadar olan hasar ödemelerini sigortalılarımızın banka hesaplarına ihbardan en geç 5 saniye sonra yapabiliyoruz. İhbardan sonra bu kadar kısa sürede hasar ödemesi sadece ülkemizde değil dünya sigortacılığında da öncü uygulamalardan bir tanesi olma niteliğini taşıyor.”

Türkiye’nin öncü sigorta şirketi Anadolu Sigorta, yalnızca Volkswagenlilere özel teminatlar içeren “Volkswagen Kasko” ile benzersiz avantajlar sunuyor.

Anadolu Sigorta, tüm hizmetlerini Volkswagen yetkili servislerinden almak isteyen Volkswagenliler için hazırladığı yeni ürünü Volkswagen Kasko ile geniş yetkili servis ağından, 7/24 asistans hizmetine kadar birçok avantajı sigortalılarına sunuyor.

Hem kapsamlı hem avantajlı

Yeni Volkswagen Kasko ürünü ile poliçe kapsamındaki hasarlar Volkswagen yetkili servislerinde orijinal yedek parça güvencesiyle onarılırken, poliçe dönemi içerisinde yılda bir kez orijinal cam değişimi de hasarsızlık indirimi bozulmadan yapılabiliyor. Ayrıca araçta meydana gelebilecek küçük çaplı hasarlar için mini onarım hizmeti yine Volkswagen yetkili servislerinde veriliyor.

Yeni Volkswagen Kasko ile belli bir tutara kadar olan hasarlarda eksper beklemeden işlem yaptırmak da mümkün. Sigortalılar ikame araç olarak, yılda 2 kez ve toplam 15 gün olmak üzere yine bir Volkswagen araç alıp, araçları onarımdayken de Volkswagen konforunu yaşamaya devam edebiliyorlar.

Volkswagen Kasko ile Volkswagenli olma ayrıcalığı güvenle yaşanıyor.

Yeni Volkswagen Kasko ile ilgili detaylı bilgilere, Anadolu Sigorta’nın kurumsal web sitesi http://www.anadolusigorta.com.tr üzerinden ulaşabilirsiniz.


Anadolu Sigorta Acentası Konya Sigorta Aracılık Hizmetleri Limited Şirketi




Konyada sigorta konya sigorta en uygun sigorta konya sigorta en ucuz sigorta dask konut ev işyeri kobi sağlık tamamlayıcı sağlık mühendislik nakliyat yangın makina kırılması elektronik cihaz sigortası tarım sigortası trafik kasko sigortalarında en cazip fiyat sigorta  en uygun fiyat sigorta en ucuz fiyat sigorta en kapsamlı sigorta en güvenilir acente acenta en yakın acente acenta en deneyimli acente acenta en tecrübeli acente acenta en hesaplı sigorta en mantıklı fiyat en makul fiyat en geniş kapsamlı sigorta en düşük fiyatlar sigortalar konya sigortada 

Çözüm Ortaklarımız

Sektörde 25. Yılımızı Sizlerle Birlikte Kutlamaktan Gurur Duyuyoruz

HIZLI TEKLİF AL
X

ANINDA TEKLİF AL

Size özel teklif hazırlayabilmemiz için hizmetinizi berlirleyip formu eksiksiz doldurunuz...

  • ?